220607 wycieczka do Krakowa  W dniu 8 czerwca 2022 r. odbyła się szkolna wycieczka do Krakowa, w której uczestniczyli uczniowie kl. I-IV.

Miasto przywitało nas piękną, ciepłą pogodą. W Krakowie dołączyła pani przewodnik, która pokazała nam to piękne miasto. Zwiedzanie zaczęło się od prywatnych apartamentów królewskich na Wawelu. Kolejnym punktem naszej wycieczki był spacer trasą krakowskich legend - Smok Wawelski, dziedziniec zamkowy, Rynek, Sukiennice, (w których oglądaliśmy pięknie wykonane ozdoby i zakupiliśmy pamiątki dla bliskich), Planty, Brama Floriańska i okno papieskie, Barbakan, Kościół Mariacki, (przy którym wysłuchaliśmy na żywo granego z Wieży Mariackiej hejnału, a po zakończeniu z radością pomachaliśmy hejnaliście). W czasie wolnym przy pomniku Adama Mickiewicza zrobiliśmy grupowe zdjęcie upamiętniające wycieczkę. Ostatnim punktem wycieczki było zwiedzanie Muzeum Lotnictwa.

Wycieczka wzbogaciła wiedzę dzieci o Krakowie, dostarczyła ciekawych wrażeń i z pewnością będą miały co wspominać.

Zadowoleni wieczorem wróciliśmy do domu marząc o następnym wyjeździe.

Zapraszamy do galerii zdjęć:)

camera-logo3.jpg                                                       Halina Godek Katarzyna Chmiel